• img1
  • img2
  • img3
  • img5
  • img4
  • img6

Πρώτο Παγκύπριο βραβείο για το Γυμνάσιο Λινόπετρας Λεμεσού στον διαγωνισμό MATHEATRE CYPRUS 2017

Με επιτυχία στέφθηκε η συμμετοχή του Γυμνασίου Λινόπετρας στο 19o   Παγκύπριο Μαθητικό  Μαθηματικό Συνέδριο που διεξήχθη στο ξενοδοχείο  Coral Beach  της Πάφου, την Κυριακή 12 Φεβρουαρίου 2012.Οκτώ μαθητές του Γυμνασίου Λινόπετρας κατέκτησαν την πρώτη θέση στον μαθηματικό Διαγωνισμό matheatre με το έργο «ο  μηδέν ,ο π,  ο e,  o  i,  και η συγκατοίκηση».
Με κινητήρια δύναμη την αγάπη για τα μαθηματικά και το θέατρο, την αυτοπειθαρχία, τις καθημερινές εξαντλητικές πρόβες, το ταλέντο  και τον ζήλο να διακριθούν κέρδισαν τις εντυπώσεις της  κριτικής επιτροπής και του  κοινού αποδίδοντας ένα απαιτητικό θεατρικό κείμενο σε δώδεκα  λεπτά και  απέσπασαν  κολακευτικά σχόλια, θερμά  χειροκροτήματα, αλλά κυρίως το πρώτο βραβείο. Το Γυμνάσιο Λινόπετρας θα εκπροσωπήσει την Κύπρο στον πανευρωπαϊκό διαγωνισμό  EYROMATH –MATHEATRE 2017 στη Ρουμανία από τις  29 Μαρτίου  μέχρι τις  2 Απριλίου 2017.

Ο Διευθυντής της Μέσης  Εκπαίδευσης Δρ. Λούης Κυπριανός , καθώς και ο πρώην Διευθυντής Μέσης Εκπαίδευσης Δρ. Αντρέας Σκοτεινός, δύο εκ των κριτών αιτιολογώντας την απόφαση τους να κατατάξουν στην πρώτη θέση το εν λόγω Σχολείο, τόνισαν πως το έργο  εκτός από συγκροτημένη μαθηματική δομή και πλούσιο μαθηματικό περιεχόμενο ξεπέρασε το είδος της μαθηματικής αφήγησης  με εύστοχους διαλόγους που αναφέρονταν όχι μόνο σε μαθηματικούς τύπους και  στη  φιλοσοφική θεώρησή τους, αλλά και  σε κοινωνικά και πολιτικά θέματα του τόπου μας καταλήγοντας  στο μείζον πολιτικό πρόβλημα του Κυπριακού Ζητήματος.  
Θερμά συγχαρητήρια στους μαθητές της Α τάξης Δαμιανού Ιουλιανή ,Κουλλέ Ελίνα, Κωνσταντίνου Κωνσταντίνο ,Χατζηλεωνίδα Φοίβο, Χατζησάββα Μικαέλλα και Μεταξά Χρήστο καθώς στους μαθητές της Β τάξης Αριστείδου Νικόλα και Νικολάου Ευδοκία, οι οποίοι έδωσαν τον καλύτερό τους εαυτό υπερβαίνοντας τη σωματική κόπωση και τις καθημερινές τους υποχρεώσεις. Συγχαρητήρια στους γονείς οι οποίοι στάθηκαν στο πλευρό των παιδιών τους, αλλά και  στις μαθηματικούς Μαρία Γεωργίου και Παρασκευή Ανδρέου, καθώς  και τη φιλόλογο Μαρία Μιλτιάδου Οικονόμου που ανέλαβαν τη  διασκευή του μαθηματικού  αφηγηματικού κειμένου σε  θεατρικό έργο, αποδεικνύοντας πως το Δημόσιο Σχολείο δεν αποτελεί  παρωχημένο θεσμό, αλλά ζωντανό οργανισμό, που πάλλεται από διάθεση για δημιουργία .